Pg Portal, PMAY Online Apply From PG Portal

Pg Portal, PMAY Online Apply From PG Portal/ Pradhan Mantri Ayas Yojana Online Apply PG Portal

PG Portal ৰাজহুৱা অভিযোগ নিৰাময় আৰু নিৰীক্ষণ ব্যৱস্থা (CPGRAMS) হৈছে সেৱা প্ৰদানৰ সৈতে জড়িত যিকোনো বিষয়ত ৰাজহুৱা কৰ্তৃপক্ষৰ ওচৰত তেওঁলোকৰ অভিযোগ দাখিল কৰিবলৈ নাগৰিকসকলে 24x7 উপলব্ধ অনলাইন প্লেটফৰ্ম। ই ভাৰত চৰকাৰ আৰু ৰাজ্য চৰকাৰৰ সকলো মন্ত্ৰালয় বিভাগৰ সৈতে সংযুক্ত এক অনলাইন পৰ্টেল। প্ৰতিটো মন্ত্ৰালয় আৰু ৰাজ্যৰ এই ব্যৱস্থাৰ ভূমিকাভিত্তিক প্ৰৱেশ আছে।
অভিযোগকাৰীৰ পঞ্জীয়নৰ সময়ত প্ৰদান কৰা এক পঞ্জীয়ন আইডিৰ সহায়ত CPGRAMSত দাখিল কৰা অভিযোগৰ অৱস্থা অনুসৰণ কৰিব পাৰি। অভিযোগ বিষয়াৰ সমাধানত সন্তুষ্ট নহলে নাগৰিকসকলক আবেদনৰ সুবিধাও CPGRAMSছে প্ৰদান কৰে। অভিযোগ বন্ধ কৰাৰ পিছত যদি অভিযোগকাৰীজন সংকল্পত সন্তুষ্ট নহয় তেন্তে তেওঁ/তাই মতামত দিব পাৰে। যদি ৰেটিং ‘দুৰ্বল’ হয় তেন্তে আপীল দাখিল কৰাৰ বিকল্প সক্ৰিয় কৰা হয়। অভিযোগ পঞ্জীয়ন নম্বৰৰ সৈতে আবেদনকাৰীয়েও আপীলৰ অৱস্থা অনুসৰণ কৰিব পাৰে।

PG Portal Process Flow

  1. One Time Registration and Login
  2. Registration With Details of Department
  3. Portal Of President Secretariat PMO, CS
  4. Transmission of Grievance to PGO/Field Office
  5. ATR to citizens through SMS/Email
  6. Resolution Time: Grievance - 30 days
  7. Final Resolution Nodal Appellate Authority, Sub Appellate Auth.

PG Portal Grievance Terms and Conditions

  • RTI Matters
  • Court-related / Subjudice matters
  • Religious Matters
  • Suggestions
  • Grievances of Government employees concerning their service matters including disciplinary proceedings etc

Grievance Tracking

CPGRAMSত দাখিল কৰা প্ৰতিটো অভিযোগে এটা অনন্য পঞ্জীয়ন আইডি লাভ কৰে। এই আইডি ব্যৱহাৰ কৰি নাগৰিকে তেওঁলোকৰ অভিযোগৰ অৱস্থা জানিব পাৰিব। যদিহে এই সংকল্পত সন্তুষ্ট নহয় তেন্তে আপীলৰ সুবিধা উপলব্ধ। যেতিয়া নাগৰিকে কোনো অভিযোগ পঞ্জীয়ন কৰে তেতিয়া তেওঁলোকে লাভ কৰে একক পঞ্জীয়ন আইডি। এই আইডিৰ জৰিয়তে তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ অভিযোগৰ অৱস্থা অনুসৰণ কৰিব পাৰে।

Exclusions

CPGRAMSছে আৰটিআই বিষয়, আদালত সম্পৰ্কীয় বা বশৱৰ্তী বিষয়, ধৰ্মীয় উদ্বেগ, আৰু পৰামৰ্শকে ধৰি কিছুমান বিষয়ৰ ওপৰত গুৰুত্ব নিদিয়ে। ইয়াৰ উপৰিও চৰকাৰী কৰ্মচাৰীৰ সেৱা বিষয়ৰ সৈতে জড়িত অভিযোগসমূহ কেৱল তেতিয়াহে বিবেচনা কৰা হয় যেতিয়া কৰ্মচাৰীজনে নিৰ্ধাৰিত চেনেলসমূহ শেষ কৰি পেলাইছে। মনত ৰাখিব যে চৰকাৰে অভিযোগ দাখিলৰ বাবে জনসাধাৰণৰ পৰা কোনো মাচুল লোৱা নাই

Resolve a grievance

অভিযোগ সমাধানৰ সময়সীমা কেইবাটাও কাৰকৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি ভিন্ন হ’ব পাৰে, যত বিষয়টোৰ জটিলতা, জড়িত নিৰ্দিষ্ট চৰকাৰী বিভাগ বা সংস্থা, সংশ্লিষ্ট কৰ্তৃপক্ষৰ সঁহাৰি আদিও অন্তৰ্ভুক্ত....
সহজ বিষয়: পোনপটীয়া কথাৰ বাবে কেইদিনমানৰ পৰা দুসপ্তাহৰ ভিতৰত সমাধান হ’ব পাৰে। ইয়াৰ ভিতৰত ঠিকনা পৰিৱৰ্তন, নথিপত্ৰ লাভ নকৰা, বা সেৱা সম্পৰ্কীয় সৰু সৰু অভিযোগৰ সৈতে জড়িত বিষয়সমূহ থাকিব পাৰে।
জটিল গোচৰ: আইনী জটিলতা, নীতি পৰিৱৰ্তন, বা আন্তঃবিভাগীয় সমন্বয়ৰ সৈতে জড়িত বিষয়সমূহে কেইবামাহো বা তাতোকৈ বেছি সময় লব পাৰে। ইয়াৰ ভিতৰত ভূমি অধিগ্ৰহণ, পৰিৱেশৰ চিন্তা, বা বৃহৎ পৰিসৰৰ আন্তঃগাঁথনি প্ৰকল্পৰ সৈতে জড়িত বিষয়সমূহো থাকিব পাৰে।
মধ্যমীয়া জটিলতা: যিবোৰ অভিযোগত বিভিন্ন বিভাগৰ মাজত অধিক তদন্ত বা সমন্বয়ৰ প্ৰয়োজন হয়, সেইবোৰৰ বাবে কেইসপ্তাহমানৰ পৰা দুমাহমান সময় লাগিব পাৰে। উদাহৰণস্বৰূপে পেঞ্চন প্ৰদানত পলম হোৱা, ভুল বিলিং, বা ভূমি সম্পৰ্কীয় বিবাদ। মনত ৰাখিব যে সময়মতে সমাধান অভিযোগ নিৰাময় ব্যৱস্থাৰ কাৰ্যক্ষমতা, বিষয়টোৰ গুৰুত্ব আৰু সংশ্লিষ্ট কৰ্তৃপক্ষৰ প্ৰতিশ্ৰুতিৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে। CPGRAMS প্লেটফৰ্মৰ জৰিয়তে সমাধান বিচৰাৰ সময়ত ধৈৰ্য্য আৰু অটল হোৱাটো উপযুক্ত।

PG Portal CPGRAMS Success Rate

কেন্দ্ৰীভূত ৰাজহুৱা অভিযোগ প্ৰতিকাৰ আৰু নিৰীক্ষণ ব্যৱস্থা (CPGRAMS)ৰ সফলতাৰ হাৰ কেইবাটাও কাৰকৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি ভিন্ন হব পাৰে। আনহাতে মোৰ হাতত নিৰ্দিষ্ট পৰিসংখ্যা নাই৷ যিবোৰ সৰল অভিযোগৰ বাবে পোনপটীয়া কাৰ্য্যৰ প্ৰয়োজন হয়, সেইবোৰৰ সফলতাৰ হাৰ অধিক হ’ব পাৰে আৰু ইয়াৰ সমাধান দ্ৰুত হব পাৰে। ইয়াৰ ভিতৰত ঠিকনা সলনি, নথিপত্ৰ লাভ নকৰা, বা সেৱা সম্পৰ্কীয় সৰু সৰু অভিযোগ আদি থাকিব পাৰে। অধিক জটিল বিষয় যেনে ভূমি বিবাদ, আইনী বিষয় বা নীতি সম্পৰ্কীয় উদ্বেগ সমাধান হবলৈ অধিক সময় লাগিব পাৰে। এই গোচৰসমূহৰ সফলতাৰ হাৰ অভিযোগ নিৰাময় ব্যৱস্থাৰ কাৰ্যক্ষমতা আৰু সংশ্লিষ্ট কৰ্তৃপক্ষৰ প্ৰতিশ্ৰুতিৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে। নিৰ্দিষ্ট চৰকাৰী বিভাগ বা সংস্থাসমূহৰ সঁহাৰিয়ে গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰে। কিছুমান বিভাগে অভিযোগৰ সমাধানৰ ক্ষেত্ৰত আনতকৈ অধিক কাৰ্যক্ষম হব পাৰে। অভিযোগকাৰীয়ে নিয়মীয়াকৈ অনুসৰণ কৰিলে সফলতাৰ হাৰত যথেষ্ট প্ৰভাৱ পৰিব পাৰে। প্ৰয়োজনৰ সময়ত স্থায়ী অনুসৰণ আৰু বৃদ্ধিয়ে সমাধানৰ সম্ভাৱনা উন্নত কৰিব পাৰে।

PG Portal Ministry/Department/State Government Online Service

  • BANK Financial Services (Banking Division)
  • Labour and Employment
  • Central Board of Direct Taxes (Income Tax)
  • Posts
  • Personnel and Training
  • Home Affairs
  • Housing and Urban Affairs
  • Health & Family Welfare
  • Telecommunications
  • Financial Services (Insurance Division)
  • Agriculture Research and Education
  • Agriculture and Farmers Welfare
  • Animal Husbandry, Dairying
  • Atomic Energy
  • Ayush
  • Bio Technology
  • Central Board of Excise and Custom
  • Chemicals and Petrochemicals
  • Civil Aviation
  • Coal
  • Commerce
  • Consumer Affairs
  • Cooperation
More......

Apply PMAY from the PG Portal

  1. Register and Login
  2. Select Lodge Public Grievance
  3. Select a Ministry/Department/State Government More Option
  4. Search Rural Development
  5. Select Main Category- Pradhan Mantri Awas Yojana (PMAY)
  6. Select the next level category - Request for New House
  7. Select next level category- Requests/representations for a new house, the status of inclusion in PWL unknown (State Govt.)
  8. Text of grievance - Enter Your Application
  9. Attach relevant/supporting documents (if any)
  10. Click Next and Submit.

PG Portal PMAY Application Status Check

Visit the CPGRAMS Website: Go to the CPGRAMS portal.
Click on “View Status”: Look for the option that allows you to check the status of your complaint. It’s usually labeled as “View Status” or something similar.
Enter Your Unique Registration ID: You should have received a unique registration ID when you lodged your grievance. Enter this ID in the designated field.
Submit: Click the relevant button (often labeled “Submit” or “Check Status”) to retrieve the current status of your complaint.
  • Click View Status
  • Select Grievance Status
  • Enter Your Registration Number
  • Enter Email ID or Mobile Number
  • fill Security Code and Submit.

How long does it take to resolve a grievance on the PG Portal?

সৰ্বাধিক সময়সীমা: শেহতীয়া আপডেইটৰ হিচাপত, CPGRAMS ত লাভ কৰা অভিযোগসমূহ সমাধানৰ বাবে সৰ্বাধিক সময়সীমা 30 দিন12। পূৰ্বৰ ৪৫ দিনৰ সময়সীমাৰ পৰা এই হ্ৰাসে দ্ৰুত ৰিজ’লিউচনৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে।
অন্তৱৰ্তীকালীন উত্তৰ: যদি চৰকাৰৰ নিয়ন্ত্ৰণৰ বাহিৰৰ পৰিস্থিতিয়ে (যেনে উপ-ন্যায়ৰ বিষয় বা নীতিগত বিষয়) সময়মতে সমাধান কৰাত বাধা দিয়ে, তেন্তে অভিযোগকাৰীক অন্তৱৰ্তীকালীন উত্তৰ দিয়া হব

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.